15.1.11

Mysz rysuje


"Portret Natki" - czyli cała nasza Rodzina [opis postaci - Babcia Ela]

"Mój najnowszy ślimak"

"Serduszka"

"Konik pony"

"Moja pierwsza mapa"

"Moja rodzina Królików"

Księżniczki - od lewej występują:
Królewna Śnieżka, Jaśmina, Syrenka Arielka (wraz z syrenim ogonem) i Bella
Na górze przelatują:
Kopciuszek i Śpiąca Królewna.

"Kwiaty z motylami i Calineczkami"

"Butelka lekarstw dla chorego Taty i jego serduszko" [oraz zapis dawkowania leku]

"Mama Ula" - na drugim rysunku razem z [mamo, napisz po angielsku!] "christmas-tree" i prezentem pod choinką

"Syrenki Arielki" i "Mama w zimowej sukni w paski i w zimowej czapce i w szarych butach i w sypiącym śniegu"

"Mama gdy była młoda" i "Ja gdy miałam tutaj ranę" [z rany na dłoni leje się krew].
Wszystkie podpisy rysunków: Mysz
--
Mysz przy pracy:

3 komentarze:

  1. "Moja rodzina Królików" i "Serduszka" - W RAMKI I NA ŚCIANĘ!!! Zaraz bym powiesiła :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Natka naprawdę zdolną jest bestią.Piękne kolory i kompozycje.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.